



wahhhh3...dah lama lagik aku xupDATE blog sayang2 neyh..haihhhh
rindu lahhhhh...story2 4 2day abt my SUKE3...=p
my mr.miLo tell me abt his dream...
humm mna xgado,mcam2 d pikiaq.....
kdang2 fkir xpatot d marah org yg xde kna mngna ngn masalah kta..hummmm
pkir assgmnt lah...pkir tulah..ni lah...smpai kepala pon dh jadi TING TONG! hahahha
mlam ni lak sakit hati dgn FB..huhhhh menggong tol lah....
press button ENTER pon xmaun deh jalan....sengal boto..
den sabo jola....
dh pepenat lah smua nih....
tnggu jela habis LI nnti apa lak akn d pkirkan..haaaahhhhhhh




No comments:
Post a Comment