THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES


.

05 February 2012

Viva ouh Vivavvvvvvvvvv

VIVA backside???
why must im pick this pciture??
hahah u see 1st....they have a nice colour rite???
yeahhh i like it.....
xpnah2 ak nk kreta ni bole jadi minat lak disebabkan kaler die yg mnawan...
hopefully 1day i'ill got it..

u must rmember eyda that u must search for job first..
okay! patah semangat..

ak masih teringat2 lagi that my mom said,my BAPAK will buy 4 me when i've already working soon..
okay i'ill wisihing for this.
insyaallah..
yela,mana x nya...im asking my mom to buy scooter for my kenderaan untuk pegi balik kje...
tp kena marah!
xrock lah xleh naik mtor..harap je ada lesen,tp nk beli mtor n nak bwak mtor pon ta bole??
pe cer???
okay sy besabar...i'ill waiting for that car...firstly,almost thanx if the dream will come true..

No comments:

Post a Comment