THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES


.

24 January 2012

GREEN

Green??
knp dgn green???
haa msti korg trpikir2 kan knp entri aku yg ni kna mngena dgn green kan???
heee saja mnggedik..xbole ke???ceittttt! -,-'

firstly,hari ke hari,taun ke taun,jam ke jam,cer korg tgok kt blog ni pnya gamba2 yg aku post!
its all about GREEN rite???lawakkkk..
dalam sedar xsedar sume yg aku pakai,sume yg aku guna, SEMUANYA kena mngena dgn HIJAU kan??

heeee xpela...mgkin dalam aku sedar xsedar,aku ni PENCINTA alam FLORA kot..haha
but,green is nice what...smooth je tp nmpak garang kan??auuummmm!

2ndly,nk cecite anywhere places that i've vsit,msti ak nmpak GREEN je yg menawan...
cer korg,bile 1-1nya kaler yg korg suke tuh,msti mana2 tmpat korg pegi,korg nmpak that kaler je yg menawan rite??
same wth me lahh!
kalo x,xde la namanya dok ruma sukan hijau masa skolah!hahhhaha

okay2 msti korg letih tgok entri yg aku merepek2 nih kan..
actually,aku xpenat pon dok bebel2 ni..
sbb apa???
sbb sape yg kenal aku,dorg memg tau aku ni kuat BEBEL! mcm bedah POTPET plak..hahahha
i LOikeeeeee -,-'

lastly,thanx sbb visit page aku ni yg banyak sgt aku bebelkan ni...kalo ada pape nk tanya ke,nak bebel kt aku balik ke,put ur comment at my CBOX okay dear..papai have a nice day guys...
asssalammualikum..

No comments:

Post a Comment