THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES


.

24 January 2012

wishing2 time.

okay first of all nk cite skrg musim raya cina an3??/hahha
dh lewat kan rasanya??hahaha
tp xpela...kata 1malaysia,xkesah lah lambat ke cepat ke asalkan setiap agama tu sambut perayaan die kan2???
by the way,GONG XI FAT CAI to alls chinese lam malaysia ni..
terdetik nk update entri ni dengan mende comel ni...
sebabnya tngah cuti kan...
yang aku dpat cuti just 4 hari je..walaupon sikit,even xdpat balik johor,xdapat balik pahang,
aku tetap setia kat subang.
xpe,mngkin xde rezeki nak balik kampung bercuti ngn family,tp aku dpat brcuti dengan adik aku...

siap dapat angpao lagi okay dri adik aku...
so,please2 jangan jealous at me okay bebeh!
look at yourself 1st okay,then u can look at oyhers pple..heee -,-


btw,aku baru balik ostel ptg ni...kesian kan???
nk dijadikan cite,mlam tdi la si MR. aku tuh msg im last mnit kata xdpat amik aku..
then???apa reaksi aku??
haa reaksi nya aku majuk la...marah....sapa x marah,suh balik sendri...
balik sendiri aku bole trima lagi ,tp nak balik dengan beg aku 3 bjik???
then barang2 kperluan peribadi aku xbeli??
ble ke mcm tu??

then last2 aku msg HIM then tell him to take me away from subang..
Lastly,he take me awayyyyyy..lalalalalala

senyum ke pipi -,*
THANKS SAYANG!
thanks sebab bekorban untuk MRS. awk ni yang byk songeh.
ceit! memanjang lak ngomel2 ni.

okay2,sy akhiri sy punya entri dengan .
thanks for READING! -,-'

No comments:

Post a Comment